Thursday, October 7, 2010

rahsia cinta..


cahaya dimatamu..
membuat aku terpaku..
membiarkan duka berlalu..
kerna kau yang mahu kau yang kutunggu-tunggu..

telah lama ku menyintaimu..
masih belum dapat kurasakan..
bahagia untuk kita berdua..
mungkinkah kini kau sudah ada yang punya..

kumenahan rindu dihatiku.
ku tak mampu meluahkan cintaku..
hanya kerana aku takot tok kehilangan dirimu..

ku biarkan diri ini merana
semata ingin engkau bahagia..
xmengapa andai aku mengalah..
inilah RAHSIA CINTA..

pilunya rasa hati..bila engkau tiada disisi..
namun kau tahu ku masih menanti.
datang kembali kepadaku..
ku akan menjagamu..

kemerindu kan dirimu..
ku merindu senyum dan tawamu..
dimanakah semua berlalu..
usah biarkan diriku menangis pilu....


kumenahan rindu dihatiku.
ku tak mampu meluahkan cintaku..
hanya kerana aku takot tok kehilangan dirimu..

ku biarkan diri ini merana
semata ingin engkau bahagia..
xmengapa andai aku mengalah..
inilah RAHSIA CINTA..

Dimanakah katamu..
dimanakah janji2 dulu..
xbisakah kau mgerti hatiku
yang lama memendam rahsia..
RAHSIA CINTA..
RAHSIA CINTA..

ku relakan dikau pergi,,,erm.

No comments:

Post a Comment