Monday, July 26, 2010

biarkan dy gembira....yeah..i likessss

assalamualaikum..
ok..dah lame aku tak update blog ni...
so nak cter sikit lah...hehe..
kesabaran adalah paling penting dalam hbngan,,btol ke?
yes..teramat2 btol...hehe..
aku ske tngok dy gmbira..pada aku..ble dy gmbira aku pon gmbira..
oraite..
bler dy snyum aku ketawa...ble dy melawak aku tersenyum..
hehe...
pape pon aku tetap sokong dy..ape jua kptusan dy wat...aku anggap 2 lah kptusan
yang paling tepat dari dy...so aku just bagi sokongan pada dy..
aku harap dy xbersedih lagi..xmuram lagi..
yang paling penting..sihat2 selalu ye makcik..=)
kami sme sayang anda....anda ni comel sbnrnye..anda je xpasan..
prangai anda sungguh comel..
lagi2 ble anda kebilkan mate anda....hehe..
ramai yang ckp anda mnja..
hehe..

oraite..
papepon jgn fikir bukn2 trhdp saya..bkn sy tak syg awk..
sy just nak awk hepy je..
syg perlukan pengorbanan kan..2 yang awk ckp kat sy...
bnyk yang saya belajar dari awk..tq makcik..hehe

saya janji kat awk..sy nak jadi bek je...xmo jahat2 k..
btol xtipu..=)

k la mkcik...
assalamualaikum...=)

No comments:

Post a Comment