Thursday, June 24, 2010


salam..
aku MOHD RIDZWAN @ adam..=)
sedang cuba mengenali diri sendiri..yang dah jauh sesat dari jalan yang diredhai
aku harapkan sokongan kawan2 ,keluarga dan orang yang aku syg.
bukan penghinaan,,bukan herdikan yang aku nak..

tapi nape still ade manusia yang cuba menjatohkan moral aku??
ok fine..kalau ko nak wan yang dulu..aku leh buat.,

ape faedah yang aku dapat?
dosa pahala datang dari kau ke?

dah bape kali saya pesan..fikir dulu sblom cakp..
=)
ok lah..
ni last aku citer pasl diri sndiri..
aku cbe tok jadi pencinta alam..
tapi aku memerlukan ko...if takde ko aku xleh buat ni sme...
plz muncul lah kau di hadapn aku..plzz..

nikon dSlr 5000
spt gambar diatas.
hehe


2 comments:

  1. Pencinta ke pencipta? Haha.
    Peh serius je posting. Kawan2 gurau je kot ckp kau mat basikal.
    :p

    ReplyDelete
  2. napa dia....? nape mesti nikon d5000..? apa kelebihan dia...eheh

    ReplyDelete